۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۲

آيت الله ناصري:

لزوم شركت با تدبير مردم در انتخابات/ هيچ قدرتي نمي‌تواند از نفوذ اسلام جلوگيري كند

لزوم شركت با تدبير مردم در انتخابات/ هيچ قدرتي نمي‌تواند از نفوذ اسلام جلوگيري كند

يزد - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با تاكيد بر حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد گفت: مردم بايد با عقل و تدبير در انتخابات شركت كنند و با انتخاب اصلح، دشمن را به عقب برانند.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه يزد اظهار داشت: شركت در انتخابات يك تكليف و وظيفه ملي است و همه علما نيز بر آن تاكيد دارند و در انتخابات هفته آينده نيز به دليل شرايط بسيار ويژه كشور، در درجه اول حضور حداكثري و سپس انتخاب اصلح تعيين كننده است.

وي افزود: دشمن به انتخابات ايران چشم دوخته و با دسيسه هايي كه چيده، منتظر حضور كم رونق و ضعيف مردم در انتخابات است اما مردم ايران همچون گذشته با تدبير در اين انتخابات شركت مي كنند و دشمن را به عقب مي رانند.

ناصري عنوان كرد: در شرايطي كه دشمن همواره در حال دسيسه چيني است، شركت در انتخابات از وظايف ماست و بايد هميشه در صحنه بايستيم و به دشمنان نشان دهيم كه توطئه ها و دشمني هاي آنها در ملت ايران اثري نداشته است.

دشمن اگر شكست هم بخورد، قصد ندارد دست از سر ملت ايران بردارد

وي تاكيد كرد: اگر همچون گذشته محكم بر مواضع خود بايستيم، دشمن شكست مي‌خورد و عقب مي‌نشيند اما به طور قطع قصد ندارد دست از سر ملت ما بردارد.

امام جمعه يزد تصريح كرد: ايران به يك الگوي جهاني تبديل شده و به جز دشمن، اكنون كشورهايي نظير سوريه نيز چشم به انتخابات ايران دارند زيرا ايران را الگويي براي خود مي دانند.

ناصري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مبعث رسول گرامي اسلام و تبريك اين روز بزرگ اظهار داشت: بعثت پيامبر اسلام (ص)، از روزهاي بزرگ اسلام و از با عظمت‌ترين و با شرافت‌ترين روزهاست.

وي تاكيد كرد: فلسفه بعث انبيا الهي، هدايت انسانها در مسير تعالي و پيروي پيروانشان از آنها تا رسيدن به رستگاري است.

اعتدال در زندگي شيوه انبيا الهي است

ناصري خاطرنشان كرد: بايد معتدل زندگي كنيم و دنيا و معنويت را در كنار يكديگر داشته باشيم زيرا اين مسير، صراط هدايت است،‌ همان صراطي كه پيامبر اكرم (ص) به ما نشان داده است.

وي تصريح كرد: بايد در زندگي براي پيدا كردن اصل زندگي و راه رستگاري در مسير اسلام تلاش كنيم تا در اين مسئله به بالاترين درجات برسيم.

امام جمعه يزد، يكي از سنگين ترين وظايف پدرها و مادرها را تربيت اسلامي و مومن بار آوردن فرزندان دانست و افزود: همان رسالتي كه پيامبران در جامعه داشتند، والدين در خانواده دارند.

کد خبر 2070758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha